Sista dagen på ADJ

Det är fredag kväll och klockan är ganska mycket. I dag har jag jobbat min sista dag på AniCura Djursjukhuset i Jönköping. Mitt anställningsavtal (vikariat) går ut i morgon.
Det har varit väldigt blandade känslor hela dagen i dag. Det ska bli så skönt att slippa att pendla och att sova på jobbet ett par nätter i veckan. Men jag kommer att sakna mina fantastiska kollegor. Jag tycker om nästan allihopa som jobbar där och det är närmare 100 stycken.
Den senaste tiden har jag blivit överraskad över att så många av mina kollegor tycker om mig också; det är väldigt många som har varit upprörda och arga över att jag inte får stanna kvar där. Så när det var dags att säga Hej Då i dag blev det ganska känslosamt och flera av mina kollegor grät.
Jag kan inte minnas när jag kände mig så omtyckt senast.  :/
 
Jag hade sagt att jag inte ville bli avtackad och det blev jag inte heller inför alla. Men jag fick en present av ledningsgruppen och även choklad och ett fantastiskt fint skrivet kort av några kollegor. Jag är både rörd och tacksam över den kärlek och värme jag fick uppleva i dag.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0