Skaldjur och semester

I går hade jag bråttom hem från jobbet. Jag skulle träffa Catrin, Linda, Åsa och Jeanette på "Café Tannefors Slussar" för att äta skaldjurstallrik. Jag kom så klart dit en lång stund efter de andra, men det var en trevlig och "lagom" kväll.
I dag har jag haft den första av fem semesterdagar. Jag tog semester runt den här helgen för att det är dags för Skogsröjet igen, men jag har faktiskt bestämt mig för att inte åka på den festivalen i år. I stället ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig och ta dagarna lite som de kommer. I morgon ska jag eventuellt äta lunch med en före detta granne och i morgon kväll ska jag grilla hos min vän Anna.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0