HIIT

Veckans sämsta; konståknings-EM som börjar i dag sänds på en tv-kanal som inte jag kan se. Skit!  ;(
 
Jag försöker ju att utnyttja min lediga tid på bästa sätt när jag stannar i Jönköping efter jobbet och det är träning jag syftar på i första hand. I förrgår hann jag med ett 45-minuterspass BodyCombat och i kväll blev det 45 minuter HIIT.  :)  Alltså, HIIT är sååå jobbigt! Det står för HögIntensiv IntervallTräning och det är verkligen grymt jobbigt! Första halvan av passet är det så jobbigt att man tror att man ska dö. Andra halvan av passet vill man dö för att det är så jobbigt.  ;)  Men det är roligt och sååå skönt efteråt; det känns verkligen att kroppen har fått kämpa för den är helt slut.  *Nöjd*  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0