Semester!

Nu har jag semester en vecka. Japp! Jag har semester! Jag som är ganska dålig på det ska alltså vara ledig en hel vecka.  :)
Jag har en del planer, men inte för varje dag. Förutom några inbokade aktiviteter ska jag även bara vara hemma och ta det lugnt med kissarna. Det bästa med den här semestern är att jag får sova hemma i min egen säng 10 nätter i rad.  :D
Jag har förstått att det tydligen är vanligt att när man har semester så firar man in den med att dricka någon alkoholhaltig dryck. Så jag har tänkt hela dagen på jobbet i dag att jag skulle blanda mig en god drink i kväll. När jag kom hem så insåg jag att jag hade sprit men inget att blanda med.  :/  Nåja, det gick bra utan alkohol; jag har ju semester ändå!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0