Sol, öl och bokläsning

I går passade jag på att ta vara på det fina vädret och låg ett par timmar i solen vid samma badplats som i söndags. På kvällen tog jag och Pia några öl på "Överste Mörner´s". En trevlig kväll som vi ovanligt nog avrundade ganska tidigt.  :)
I dag har jag och kissarna haft en riktig slappardag. Jag har roat mig med att läsa en del i boken som jag håller på med just nu. Det är en pocketbok på drygt 600 sidor, men texten är ganska liten så med en lite mer "normalstor" text skulle den nog egentligen vara ännu tjockare.
 
I morgon ska jag och Fanta till Djurdoktorn. Det är dags för hennes vaccination och så ska veterinären få göra en hälsoundersökning på henne eftersom hon har tappat en del vikt på kort tid. Jag hoppas att det inte är något allvarligt bakom viktminskningen.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0