Varm helg

Jag har haft en lugn och väldigt varm helg. Det har varit sol och över +30 grader varmt ute. I går åkte jag till badplatsen och låg i solen tre timmar. Men i dag höll jag mig hemma med katterna i stället. Det har varit för varmt för att göra så mycket, så den enda ansträngande aktiviteten som jag har gjort är att dammsuga. Men jag har hunnit att läsa ganska mycket i helgen.  ;D
Kissarna tycker också att det är väldigt varmt; de ligger mest utslagna på olika platser, oftast på golvet som förmodligen är svalaste platsen att ligga på. Nu är klockan efter 23.00 och det är fortfarande runt 30 grader varmt i min lägenhet.  :/
Dags att klä av sig och gå till sängs. Eller, bara gå direkt till sängen. På grund av värmen har jag inte så mycket kläder förutom trosor och linne på mig.  :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0