Fast i kö i stället för träning

Jag har haft en ledig dag i dag och skulle som vanligt när jag är ledig passa på att träna. Jag tänkte köra ett pass BodyCombat och satte mig i bilen en halvtimma innan passet skulle börja. Vanligtvis tar det ungefär 12 minuter till gymmet, men jag brukar åka en halvtimma innan och det brukar vara precis lagom för att slippa stressa och ändå komma i god tid.
Men jag hann bara köra ut på vägen innan jag nästan direkt hamnade i värsta bilkön. Som rörde sig väldigt långsamt... De första fem minuterna trodde jag ändå att jag skulle hinna trots kön. Men sedan började jag inse mer och mer att den rörde sig så sakta att jag nog inte skulle hinna fram i tid. Jag fortsatte att sakta rulla framåt med resten av bilarna men några minuter innan passet började gav jag upp och vände hem i stället. Då hade jag inte ens kommit halvägs men det var ju ingen idé att åka hela vägen eftersom jag ändå missade passet. Så det blev ingen träning i dag. Typiskt!  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0