Helg och plugg

Jag har haft en riktigt skön helg.
I fredags var jag först hos tandläkaren på förmiddagen och efter det åkte jag "hem" för att hälsa på de gamla.
I går tog jag årets första power-walk. Det var sol och +4 grader, men det blåste kallt. Jag läste ut en bok, tittade på skid-VM och gosade med kissarna. Jag hann även med att både tvätta och dammsuga.  :)
I dag åkte jag iväg tidigt på förmiddagen och handlade. (Ja, en söndag!  :O ) Sedan höll jag på lite med min Bullet Journal medan jag tittade på skid-VM. Det blev en del gos med kissarna i dag också innan jag körde ett skönt BodyCombat-pass.  :)
 
Förresten, jag har ju gjort en sak till i helgen. Jag har pluggat!  :D  Genom jobbet läser jag en kurs om katter. Den är internetbaserad och från att man påbörjar den har man 90 dagar på sig att avsluta den. Kursen är på engelska och indelad i flera moduler. Varje modul avslutas med ett test som man måste bli godkänd i för att komma vidare till nästa modul.
Det är både roligt och nervöst. Roligt för att jag får lära mig ännu mer om katter. Nervöst för att jag är orolig att jag inte ska bli godkänd.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0