Reunion med mat, dricka och konsert

I dag har jag inte gjort många knop. Det har varit en väldigt lugn dag och det beror på gårdagen. I går eftermiddag kom syrran, Maria och M1 (Mikael) till mig för lite uppladdning innan en SRF-reunion med gänget. Efter lite piffning, fixning och vuxendricka gick vi ut på stan och mötte upp de andra i vårt SRF-gäng på restaurang "Delfis Kök & Bar". Där satt vi i drygt tre timmar och åt mat, drack öl och pratade. Mycket trevligt!  :o)
Sedan gick vi vidare till "Palatset" för att se Crashdiet spela. Vi träffade en del bekanta som också var där för att se konserten, bland annat min kusin och hennes man. Kvällen avslutades (så klart) på "Mörner´s" innan vi gick hem. Syrran, Maria och M1 sov hos mig och vi somnade någon gång efter kl. 03.30. Det var en lång och rolig kväll.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0