Måla måla måla

I förrgår åkte jag ut på landet till min vän Eleonor och hennes familj och jag stannade där tills i dag. Jag har varit ute i friska (lant)luften, målat hus och gosat med kissebebisar. Det är perfekt för återhämtning och även om jag inte känner mig helt utvilad än så är det i alla fall på väg åt rätt håll. Trött och sliten är jag fortfarande, men det är så skönt att ha lugn och ro, och att för tillfället slippa ha fasta tider att passa.
Eleonors familj målar om sitt hus nu och jag har som sagt hjälpt dem lite med det. Det är väldigt avkopplande att måla, även om man blir trött i kroppen och framför allt i ena armen, men det är inte så ansträngande mentalt och det passar mig bra nu. Jag ska faktiskt åka tillbaka dit och fortsätta att måla några dagar till. Stort hus = mycket att måla.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0