Trött hela tiden

Jag är fortfarande väldigt trött och min kropp känns så orkeslös. Jag är ju normalt sett alltid mer eller mindre trött, men nu tycker jag att det är lite extremt mycket. Så pass att jag faktiskt börjar att känna mig lite orolig. I dag tänkte jag till och med tanken att jag kanske borde boka en läkartid och ta lite prover för att se om det finns någon medicinsk orsak till att jag är så trött.  :/
Jag har haft några lugna dagar hemma igen, och jag har trots min trötthet tränat både i går och i dag. Ett jobbigt BodyCombat-pass i går och ett tungt P.E One-pass i dag.
I morgon ska jag åka ut på landet och andas frisk luft och måla hus igen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0