Vän från förr

Huset är inte färdigmålat men jag har målat färdigt för den här veckan. Nu ska det regna några dagar och jag har annat planerat i helgen.  :)
 
I kväll när jag kom hem från Eleonor var jag på stan och fikade med en vän från förr. Vi jobbade ihop för många år sedan och har inte setts på länge. Jag skickade ett meddelande till henne för några veckor sedan och vi bestämde att vi skulle ses och prata lite. I kväll blev det av och vi hade en hel del att uppdatera oss om. Vi kom inte ihåg exakt hur många år det är sedan vi sågs senast, men förmodligen mellan 15 och 18 år(!).  :O  Vi hade mycket att prata om och det var väldigt trevligt. Förhoppningsvis dröjer det inte lika många år tills nästa gång.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0