Sista semesterveckan

Jag kan verkligen inte klaga på vädret som jag har haft på min semester. Det superfina och jättevarma vädret som vi hade förra veckan fortsatte hela den här veckan också. Det har varit sol och +25 - +30 grader varmt varje dag.  :D
Det här var min sista semestervecka och jag har fixat här hemma, tränat, solat, solat lite mer, varit ute på landet hos min vän Eleonor och hennes familj, ätit skaldjur, träffat släkt som jag inte träffar så ofta, umgåtts med vänner, druckit öl, tränat, solat och badat, tränat igen, läst böcker och klappat en massa på kissarna.
Två saker som jag hade planerat att göra på semestern var att åka på Skogsröjet och att titta på sommar-OS. Inget av det blev av på grund av Covid-19.  :(  Men jag har ju gjort så mycket annat så jag är ganska nöjd ändå.
Jag tycker själv att jag har klarat av de här tre veckorna ganska bra. Det här med semester är ju faktiskt inte så dumt.  ;o)
 
Det fina och varma vädret ska fortsätta några dagar till, men i morgon är det dags för jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0