Varmt och svettigt

Vilket väder det har varit den här helgen! Drygt +30 grader varmt varje dag.  :)
I fredags åkte jag "hem" på förmiddagen för att hälsa på den äldre generationen. Syster & co kom också dit. Vi började med fika hos pappa på corona-vis, det vill säga utomhus på lagom avstånd från varandra. Sedan åkte vi till mormor och träffade även henne på corona-vis, alltså utomhus.
På kvällen satt jag och Pia på "Mörner´s" uteservering från kl. 17.00 till ca 23.30. När jag knallade hemåt var det fortfarande ganska varmt ute (+22 grader) så det behövdes ingen tröja utan det räckte med klänningen jag hade på mig. Det är så det ska vara på sommaren!  :D
 
I går förmiddag körde jag ett väldigt varmt och svettigt BodyCombat-pass. Det blev inte mindre svettigt av att min mobiltelefon (som vanligtvis ligger i ett skåp när jag tränar, men som just i går fick göra mig sällskap i träningssalen) ringde. Det hörde instruktören som gav mig 10 armhävningar som straff och de fick jag göra medan alla andra på passet tittade på.  :/
Efter passet åkte jag "hem" igen. Då var det för att hälsa på min kusin och hennes familj. Eller rättare sagt; för att bada i deras pool.  :o)
 
I dag har jag legat tre timmar ute i solen. Det var väldigt varmt.  ;)
Det fina och varma vädret ska fortsätta hela nästa vecka också. Det är helt ok för mig, för jag har ju en vecka semester kvar.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0