En annorlunda vanlig jul

Det blev en ganska vanlig julafton detta annorlunda år. Ingen av oss som brukar fira ihop var sjuk så vi träffades som planerat hos min kusin och hennes familj. Vi var dock väldigt många färre än vad vi brukar vara. Vi var bara sju stycken och eftersom man enligt restriktionerna inte får vara fler än max åtta personer så passade det ju bra att vi var så få i år.
Innan jag åkte till min kusin åkte jag på en liten "turné" för att önska en God Jul och lämna av en julklapp till bland annat pappa och mormor som både på grund av ork och att de är i riskgrupper inte skulle vara med hos min kusin.
Sedan blev det nästan som vanligt; en massa julmat och godis, Kalle Anka och hans vänner, och julklappsutdelning. Tomten saknades dock. Han uteblev på grund av att han är gammal och därmed i en riskgrupp för att bli smittad.  :/
Trots att han inte kom på besök fick jag några julklappar, bland annat ett par jättefina rockiga lurar till min mobiltelefon.  :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0