Kettlebells och shopping

I fredags slutade jag lite tidigare på jobbet och åkte till syster & co. Där fick jag en lektion av syster i hur man tränar med kettlebells. Jag har provat det lite vid ett par tidigare tillfällen på olika träningspass som jag har gått på, men nu fick jag en ordentlig genomgång av henne i stället. Det var jag som hade bett om det eftersom hon tränar med kettlebells flera gånger varje vecka och vet hur man ska göra. Vi höll bara på ungefär trekvart, men det kändes i kroppen efteråt.  :)
Det var inte träning med kettlebells som var huvudanledningen till att jag åkte hem till dem. Jag sov över där och i går morse kl. 04.00 gick jag och syster upp och åkte till Ullared för att shoppa. Det var en bra dag för det; dels var det regnigt väder och dels så tar de just nu bara in hälften av det normala antalet kunder på grund av Covid-19. Vi kände oss nöjda efter sju timmar och när vi kom hem till syster så fortsatte jag direkt hem till mig. Jag köpte nästan allt det som jag hade tänkt och lyckades komma hem utan en massa oplanerade saker.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0