Målararmen fick jobba lite

I dag har jag äntligen gjort något vettigt. Så ska jag väl kanske inte uttrycka mig; måndag, tisdag och onsdag har jag fixat här hemma och det är ju också vettigt. Men i dag har jag gjort något annat någon annanstans. Jag har varit ute på landet hos min vän Eleonor och hennes familj och målat lite igen.
Det som vi inte hann måla på huset i höstas skulle vi ju egentligen ha gjort färdigt i april-maj i år, men Covid-19 kom i vägen. Corona-viruset finns fortfarande kvar men eftersom vi målar utomhus och kan hålla avstånd till varandra så frågade Eleonor om jag ville komma dit och måla lite i dag. Så jag gjorde en paus i fixandet här hemma och tog chansen att få tillbringa en semesterdag med lite sol och mycket frisk luft på landet. Lite gos med årets kissebebisar fanns det också tid för.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0