Prov blev fast

I dag övergick min provanställning till fast anställning. Det var inget som uppmärksammades på något speciellt sätt, eftersom provanställningar vanligtvis brukar övergå till fasta anställningar om det inte finns någon anledning till att de inte ska göra det.
Jag har inte hört något om min framtid på jobbet, men eftersom jag är beviljad semester och det finns planer för olika saker som inkluderar mig i höst, så har jag tagit det lite för givet att jag ska få stanna kvar.
Men för säkerhets skull så ringde jag till chefen i dag och frågade om jag ska komma till jobbet i morgon som jag har planerat. Hon bad om ursäkt för att hon har glömt att säga något om min anställning och sade att jag är sååå välkommen tillbaka i morgon.  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0