Förrådsrensning

I går rensade jag lite i förrådet. Jag sorterade ut lite som ska till återvinningen och så hittade jag saker som jag inte ens visste att jag hade.  ;o)  Jag är inte färdig än; jag ska fortsätta att rensa ut lite mer där. Det är så skönt att göra sig av med sådant som man inte använder eller behöver.  :)
 
För övrigt har helgen varit väldigt lugn. De flesta verkar hålla sig för sig själva i dessa tider, precis som det rekommenderas att man ska göra. Jag körde ett BodyCombat-pass i går och ett i dag. Vi är fortfarande ganska många som tränar, men det är långt ifrån så många som det brukar vara. Jag kör på så länge som jag kan och får.
Dags att vika ner kroppen i sängen och läsa ett kapitel eller två, ny arbetsvecka i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0