Känslor i berg- och dalbana

Jag har haft blandade känslor i dag. På förmiddagen släpptes nästan alla band till nästa års Sweden Rock Festival. Efter att festivalen ställdes in i juni i år på grund av Covid-19 har arrangören planerat och jobbat för nästa års festival. Bandsläppet i dag var över förväntan, jag är så nöjd! I stort sett alla band som skulle ha spelat i år är bokade till nästa år, så enligt dagens bandsläpp får jag äntligen äntligen se Nightwish!
Med Nightwish och alla andra bra band i nästa års line-up blev ju så klart glädjen stor, men samtidigt som jag jublade lite för mig själv började jag gråta en skvätt av besvikelse. För med tanke på hur situationen med Covid-19 utvecklar sig här i Sverige och resten av världen nu är det väldigt tveksamt om Sweden Rock blir av nästa år. Eller om något alls blir av nästa år. Risken är stor att nästa år blir lika innehållslöst och fattigt som det här året har varit.
Så jag blev glad för alla bra band och jag blev ledsen för att det nog bara är en dröm som inte kommer att hända. Skitvirus!  :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0