Alla kissarna och jag

Sedan snart en vecka tillbaka sitter inte pojkarna i köket i karantän längre, utan de får röra sig fritt här hemma. Det går bra med mina kissar; alla har hälsat på varandra och verkar att samsas bra. Raven är ju van sedan tidigare vid att det ibland kommer andra katter och hälsar på, så hon bryr sig inte så mycket. För Fanta är det första gången och hon verkar vara helt ok med att vi har besökare här. Hon var väldigt nyfiken när de satt i karantän i köket och hon tycker nog fortfarande att det är lite spännande, för hon håller koll på dem när hon är vaken. Men hon är samtidigt väldigt avslappnad i den här situationen och verkar inte ha så mycket emot att de är här.
Pojkarna är inte så rädda för mig längre även om de fortfarande är lite avvaktande. Men jag är tydligen inte så otäck för nu vågar de vara i närheten av mig. Jag har till och med fått klappa lite försiktigt på Arvid medan Vidar fortfarande håller sig på lite avstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0