Två påskägg

I förrgår var det skärtorsdag och då passade jag på att åka på en liten "turné" innan jag åkte hem efter jobbet. Jag tittade in hos pappa och mormor och lämnade lite påskgodis hos dem. Pappa är ju färdigvaccinerad sedan tidigare och nyligen fick även mormor båda sina vaccinationer. Det känns bra att de har fått sina sprutor, för även om det inte betyder att de är helt skyddade så är de i alla fall bättre skyddade.
Sedan åkte jag hem till min kusin och hennes familj och fikade. Vi ställde in påsken även i år på grund av Covid-19 och då tog vi en fika i stället för den vanliga påsklunchen.
 
I dag är det påskafton och jag körde ett BodyCombat-pass på förmiddagen precis som en vanlig lördag. Sedan åkte jag hem för att duscha och klä om innan jag åkte för att besöka släktingar som jag inte träffar så ofta. Vi följde restriktionerna som man ska både under middagen, fikat och äggjakten i trädgården. Jo men visst, påskharen hade varit där och lämnat påskägg.  :D  Jag åkte hem med två stycken påskägg, så nu har jag godis så att det räcker ett tag.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0