Scrap och picknick

I dag scrappade jag lite igen. Så roligt! Jag scrappade ett födelsedagskort till min mormor som fyller år snart. Det var en bra uppladdning till scrapträffen som jag ska vara med på om fyra veckor. Jag hoppas verkligen att den blir av nu, vi har ju väntat så länge. Smittan har börjat att öka lite igen trots pågående vaccinationer, så det finns en liten risk för att det kommer att bli hårdare restriktioner ännu en gång. Men jag hoppas på det bästa.
I kväll hade jag en utomhusträff med Catrin och Linda. Vi har inte setts så mycket de senaste två åren på grund av pandemin, och nu när vi har fått våra vaccinationer så tyckte vi att det äntligen var dags igen. Men vi följde trots det restriktionerna och hade en picknick utomhus. Trevligt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0