Många minus ute

Det har varit nästan -15 grader ute i dag. Burr!
Jag körde ett BootyStep-pass i kväll. Det är nog 2-3 månader sedan jag körde det senast, så det finns en risk att jag har lite träningsvärk i morgon.  :)  Men det är ju bara bra att variera träningen lite och jag ska försöka att få in lite mer styrka i min träning framöver. Det finns styrka i min träning nu också, men det är mest kondition och jag behöver verkligen blir lite mer stark, framför allt i överkroppen. Problemet är att jag tycker att konditionspassen är mycket roligare och att det är ganska tråkigt med styrka. Det roligaste passet jag kör just nu är Step, som jag har längtat efter. Jag körde det mycket förr och nu finns det äntligen på en av anläggningarna som jag tränar på. I Step är det inte så mycket styrka, det är högintensiv konditionsträning på bräda med svåra stegkombinationer. Men det är sååå roligt!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0