Ett år utan livemusik

Det har varit kanonfint väder i helgen; strålande sol, klarblå himmel och runt -3 grader kallt.  :)
Som nästan alla helger körde jag ett BodyCombat-pass i går förmiddag och ett i kväll. Resten av tiden har jag diskat, tvättat, dammsugit, läst bok, tittat på alpin-vm och skidskytte-vm, lagt pussel och gosat en massa med alla kissarna.
 
I dag är det exakt ett år sedan jag, syrran, Maria, kusin och hennes man såg Eclipse. Det är alltså ett helt år sedan den senaste konserten. Ett helt år sedan jag gjorde något roligt "på riktigt" och fick umgås med andra människor på vanligt sätt och utan restriktioner. Ingen vet när vi kan börja att återgå till ett någorlunda normalt liv igen. Planen för Sverige är att alla över 18 år ska vara vaccinerade till slutet av juni, men även om det lyckas så betyder inte det att viruset är borta och att vi kan börja att leva som vanligt direkt efter det. Tills vidare får vi fortsätta att följa restriktionerna, hålla social distans, ha livet på paus och ha tråkigt.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0