Flera pussel att lägga

Efter jobbet i dag åkte jag hem till min vän Anna och hämtade fyra pussel som jag ska låna och lägga. Jag håller redan på med ett pussel som jag ska försöka att lägga färdigt i helgen, och jag har några till som ligger och väntar på att bli lagda. Men nu har jag ytterligare fyra att se fram emot.  :)
Jag har alltid tyckt att det är roligt att lägga pussel men jag har inte tidigare ägnat så mycket tid åt pussel som jag har gjort det senaste året. Jag är inte ensam om det heller. Det har tydligen blivit en pussel-boom runt om i världen sedan Covid-19 tog över våra liv. Mängder av människor som på grund av pandemin sitter hemma och håller social distans lägger pussel som sysselsättning. Det har till och med blivit så populärt att pussel har tagit slut både i affärer och på lagerhyllor.  :O
Jag har i alla fall pussel att lägga så att jag klarar mig ett tag framöver.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0