Ny scrapbutik

För tre veckor sedan skulle jag egentligen ha varit på en tredagars scrapträff igen, men även denna gång blev den inställd på grund av Covid-19. I dag var jag på invigningen av en ny scrapbutik, öppnad av samma person som håller i tredagars-träffarna som jag brukar åka på. Det var en coronasäker invigning hela helgen, så alla vi som var inbjudna var uppdelade på olika tider som vi fick komma och handla. Jag och Jessica hade tid kl. 13.00-14.00 i dag. Det bjöds på fika som vi, trots att det bara är den sista februari, satt utan jacka ute i solen och mumsade i oss.  :O
Alla som var där fick varsin goodie-bag med lite scrapsaker och förutom den köpte jag också bland annat några dies och ett par pearl makers. Nu är jag sååå sugen på att scrappa och jag längtar tills jag kan få åka på scrapträff igen!  :o)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0