Hög luftfuktighet

Det har varit väldigt högluftfuktighet en tid och den i kombination med det varma vädret ute har gjort träningspassen de senaste veckorna extremt svettiga. Jag svettas ganska mycket i vanliga fall på intensiva träningspass, men nu har jag svettats mycket mer och på ett annat sätt. Det är svårt att förklara hur jag menar, men det känns i alla fall annorlunda mot hur det brukar vara. Det har varit galet varmt på träningspassen.
När jag skulle köra BodyCombat-passet i går förmiddag var det så hög luftfuktighet att golvet var fuktigt och halt av kondens redan innan passet hade börjat!  :O
 
I dag har jag legat i solen på stranden vid Sandviks-badet några timmar. Det var bara andra gången i år, men det blir förhoppningsvis många fler dagar på stranden när jag har semester.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0