Kort dagsutflykt

I går gjorde jag en kort dagsutflykt tillsammans med två tjejer som jag har lärt känna på gymmet. En av dem har jag redan umgåtts lite med, men i går fick vi med oss den andra tjejen också.
Vi åkte till Brunneby Musteri och handlade lite i butiken där. Jag köpte en plommonmarmelad och fläderdricka. Marmeladen ska jag ha själv och drickan ska jag ge bort i present.  :)
På vägen tillbaka stannade vi vid Bergs Slussar och åt glass och tittade lite på båtarna i kanalen och på alla människor som solade och badade där. Det var trevligt att träffas och göra något vid sidan av träningspassen och att se varandra i vanliga fina kläder och inte i svettiga träningskläder.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0