Träff och sallad med utsikt

I går satte jag mig i bilen och susade söderut. Målet var Jönköping där jag skulle träffa några av mina före detta kollegor på AniCura Djursjukhuset i Jönköping. Vi träffades vid Vätterstranden där vi satt och åt, drack och pratade i 5,5 timma. Det var så roligt och trevligt att träffa dem igen!  :)
Efter övernattning hos Maria och Henrik åkte jag hemåt igen i morse. Jag stannade enligt överenskommelse hos syster & co. på vägen. Vi hade nämligen bestämt att jag, syster och systerdotter skulle äta lunch på Grännaberget. Jag åt en god räk- och laxsallad samtidigt som vi njöt av den fantastiska utsikten som är där.
Mätta åkte vi tillbaka hem till syster där det bjöds på jordgubbspaj och glass innan jag fortsatte hem till kissarna.  :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0