Lång lunch och extra ledig dag

Ledig-mitt-i-veckan-dag i dag. Fint väder. Jag och Pia åt lunch på "Mörner´s" uteservering. Det blev en lååång lunch. Vi träffades strax före kl. 13.30 och när jag gick hem flera öl senare var klockan nästan 20.00. Men det var en god och trevlig lunch.  :o)
I morgon behöver jag inte gå upp tidigt, för jag har en extra ledig dag. Den ersätter nationaldagen som är på söndag. Efter öldrickandet i dag ska jag ta sovmorgon, träna BodyPump vid lunchtid och på eftermiddagen ska jag till mitt gamla jobb med Raven. Vi ska göra ett uppföljande ultraljud på hennes lever som vi hittade förändringar på vid veterinärbesöket för ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0