Sköterskekonferens och ledsamt besked

I torsdags morse gick jag upp kl. 04.20 för att först åka till Söderköping för att sedan därifrån gemensamt med mina kollegor åka till Arlanda på en 2-dagars sköterskekonferens.
Det började med fika och mingel kl. 09.30 och sedan rullade dagen på med olika föreläsningar med paus för lunch och fika. På kvällen var det middag och underhållning. Jag var ganska trött efter att ha vaknat så tidigt, så jag gick upp till mitt hotellrum redan vid 22-tiden.
I går morse gick jag upp tidigt igen för att hinna äta hotellfrukost innan dagens föreläsningar började kl. 08.00. Gårdagen var upplagd på samma sätt med olika föreläsningar och paus för lunch och fika. Konferensen var slut kl. 15.00, men med bilköer genom Stockholm och hemresa via Söderköping var jag inte hemma förrän efter kl. 19.30 i går kväll. Då blev det fredagsmys med kissarna.  :)
 
Tidigare den här veckan gick en vän bort i cancer. Vi har inte umgåtts så mycket de senaste åren, men hon ingick i mitt gamla tjejgäng som umgicks mycket förr. Samma ålder som jag, gift och två barn som är runt 10 och 15 år gamla. Så ledsamt!  :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0