Jobbaktiviteter och träning med förkylning

I går hade vi lite aktiviteter med jobbet. Efter halva arbetsdagen träffades vi på kliniken i Söderköping där vi först åt gemensam lunch och sedan hade personalmöte. Efter ett par timmars allvar blev det lite lättsammare stämning med snittar, snacks, dricka och quiz. Vi tävlade parvis och mitt lag vann inte. Dagen avslutades med buffé och dessert på kvällen. På grund av restriktionerna som har varit så var det här bara den andra gången som jag träffade mina kollegor på ett sådant här sätt sedan jag började arbeta hos Distriktsveterinärerna för 18 månader sedan. Det var trevligt!  :)
 
Jag har varit förkyld den senaste veckan och har inte tränat sedan innan scrapträffen förra helgen. Jag är fortfarande lite snorig och rosslig i halsen, men i dag körde jag ett BodyCombat-pass. Kroppen kändes ok och det var inte mer jobbigt än vanligt, men risken finns ju att det var för tidigt att träna. Jag hoppas att jag inte blir sämre igen.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0