Scrappa, äta, scrappa, äta...

Tre dagars scrappande är redan över. Det har varit så trevligt, roligt och framförallt välbehövligt! En hel del restriktioner finns fortfarande kvar, men trots att vi har varit så många deltagare (runt 100 personer) så har det varit bra ordnat med avstånd, handsprit och sunt förnuft.
Träffen började i fredags kl. 14.00 och slutade i dag kl. 16.00. Då har vi tillgång till lokalen 14.00 - 23.00 på fredagen, 07.00 - 23.00 på lördagen och 07.00 - 16.00 på söndagen, och många sitter och scrappar hela den tiden. Själv åkte jag hem 22.30 i fredags och 22.00 i går, och jag kom dit 08.30 både i går morse och i morse. Så trots att jag inte var där alla tillgängliga timmar så blev det ändå många timmars scrappande för mig. Jag hann göra fem Layouter och ett födelsedagskort.  :)
Vi hinner äta en hel del också. Så här ser det ut; fika, middag, vickning, frukost, fika, lunch, fika, middag, vickning, frukost, fika, lunch och fika. Det är alltså tre dagar med en massa scrappande, en massa ätande och självklart en massa trevligt sällskap.  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0