Kall promenad och julkort

Helgen har gått lite i vinterns och julens tecken. Efter det vanliga BodyCombat-passet i går förmiddag tog jag det lugnt hemma framför skidskytte på tv-n i väntan på att det skulle bli mörkt ute. Varför? Jo, när det hade blivit mörkt gick jag en promenad för att titta på årets Vinterljus här i sta´n, och det syns ju så klart bättre i mörkret.
Det var en kall men trevlig promenad. Snö, -5 grader och åtta olika ljusverk att titta på. Fyra av dem var i centrum och fyra var i Trädgårdsföreningen där det även bjöds på eldshow. Efter promenaden gick jag hem och drack lite varm choklad.  :)
 
 
I dag har jag scrappat julkort. Det blev bara några stycken, men nu för tiden skickar jag inte julkort till så många. Jag blev sugen på att scrappa mer, det är ju så roligt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0