Lugn semestervecka

Min andra semestervecka har varit ganska lugn.
I måndags grejade jag lite här hemma och körde ett pass BodyPump på kvällen.
I tisdags åkte jag och min träningsvän Agnes till Motala där vi åt lunch på "Mallboden Café och Vandrarhem". Jag åt en våffla med räkor och skagenröra. Det kan tyckas som en udda kombination men den var både spännande och god.  :)
I onsdags var jag hos Polisen och tog passfoto. Mitt gamla pass gick ut för väldigt många år sedan och när kriget i Ukraina startade i slutet av februari kom jag på att det kan vara bra att ha ett pass om något händer. Det tog tre försök innan polisen blev nöjd med hur jag ser ut. Själv blev jag inte supernöjd med fotot, men jag ser i alla fall inte så väldigt kriminell ut på det.  :/  Enligt aktuell status på väntetid så beräknas mitt pass vara klart om 13 veckor... Eftermiddagen fördrev jag med att köra 45 minuter BodyCombat.
I går blev jag bjuden på mat av Jimmie och Alice på "Hörnan Bar & Käk". Trevligt!  :)
I dag har jag varit ute i solen lite, läst ut en bok och kämpat vidare med 3000-bitarspusslet.
Två dagar kvar av veckan, men jag har inga spikade planer. Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0