Midsommarhelgen

I går var det Midsommarafton men trevligheterna i helgen började redan i förrgår, alltså i torsdags kväll. Då träffade jag Jeanette, Catrin, Linda och Åsa. Vi åt först mat på restaurang "Merwah" och sedan gick vi vidare till uteserveringen på "O´Leary´s" där vi tog en öl. Trevligt!  :)
 
I går var det som sagt Midsommarafton. Vädret var underbart med strålande sol och drygt +30 grader varmt. Jag åkte "hem" för att tillbringa dagen och kvällen i trevligt sällskap. Först hälsade jag på de gamla som jag brukar göra, och sedan åkte jag till Jessica med familj för att äta och umgås.
Vi började traditionsenligt med sill och tillbehör till lunch. På eftermiddagen letade vi reda på en någorlunda skuggig plats och spelade kubb. Men eftersom det var så varmt spenderade vi resten av tiden i skuggan på uteplatsen tills det var dags att äta grillat med tillbehör på kvällen. Självklart blev det lite dessert också i form av glass med tillbehör.
Kvällsdopp i poolen blev det också för de som ville. Jag hade bikini med mig och var sugen på att bada i poolen hela dagen eftersom det var så varmt, men när det väl blev badtajm så hoppade jag över.  :/
Någon gång runt midnatt följde jag med Jeanette med familj hem och sov hos dem.
Det var en väldigt rolig och trevlig Midsommarhelg!  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0