Fått mycket gjort

Ledig-mitt-i-veckan-dag i dag som har varit ganska produktiv.
Först var jag på Trafikverket och tog ett foto för att förnya mitt körkort. Efter tre försök gav jag upp för jag insåg att de blir inte bättre och valde det minst dåliga. Jag kommer inte att bli lika nöjd med fotot på mitt nya körkort som jag har varit i 10 år med det på mitt körkort som går ut om ett par veckor. Synd att man inte kan få flytta över fotot från det gamla till det nya. :/
Sedan lyckades jag omförhandla mitt abonnemang på tv och bredband som leverantören ville höja priset på nu trots att jag har ett avtal som gäller till september. Det gick absolut inte att få behålla nuvarande pris perioden ut, men när jag sade att jag i så fall ville säga upp det för att skaffa ett abonnemang hos någon annan leverantör gick det plötsligt bra att få behålla nuvarande månadskostnad ända till mars nästa år...
Jag har även deklarerat i dag. Redan! Jajemen! För första gången på många många år hade jag inga bilagor att fylla i, så det gick fort att bara lägga till en ändring om resebidrag och godkänna det som var förifyllt. Så skönt!  :)
Dagen avslutades med ett intensivt Step-pass. Roligt!  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0