Step eller BodyCombat?

I kväll körde jag Step igen. Det är sååå roligt! Tyvärr krockar det med ett BodyCombat-pass med en av mina favoritinstruktörer, och båda de passen är bara en gång i veckan och typiskt nog samma dag och nästan samma tid. Jag kör ju BodyCombat andra dagar i veckan, men just den favoritinstruktören har bara det här passet som råkar sammanfalla med Step-passet. Jag tänkte från början att jag ska köra varannan vecka så att jag får båda, men Step är så roligt att jag nu har börjat att köra det nästan varje onsdag och BodyCombaten bara någon onsdag ibland. Det är lite synd, för jag vill gärna köra BodyCombat för den instruktören också, men för tillfället lockar Step mer.
Det vore kanonbra om det kunde bli ytterligare ett tillfälle varje vecka med något av de två passen eller att något av dem bytte dag så att jag kunde gå på båda och inte behöva välja.
Jag vet, det är ett löjligt problem med tanke på hur det ser ut i världen just nu. Jag har i alla fall möjlighet att kunna träna när jag har tid och lust.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0