Skrämmande aktiviteter

Dagen har innehållit skrämmande aktiviteter.
Först ett träningspass på 90 svettiga, jobbiga och roliga minuter med Halloween-tema, dvs. frivillig utklädnad. Passet bestod av Grit Strength, BodyPump, BodyStep, Booty Move, Grit Cardio, BodyCombat och Soma Move. I like!  :)
Efter passet hade jag bråttom hem för en supersnabb dusch och ombyte; bara en dryg halvtimma senare skulle jag bli upphämtad för nästa aktivitet. Jag var nämligen medbjuden av en vän + barn att uppleva Halloween på Kolmården. Det var så roligt!  :D  Förutom att vi såg en hel del olika djur som fortfarande var ute, så såg vi också många spöken, zombies, skelett och andra läskiga varelser. Vi gick in i något som kallades för "Zonen" där vi blev skrämda av en massa otäckingar.  ;)
För att vara i slutet av oktober var vädret kanonbra; klarblå himmel, sol och runt 15 grader varmt. Jag har haft en riktigt bra och trevlig lördag.  :o)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0