Bokat veterinärbesök

Ny arbetsvecka är påbörjad. Det är en "lång" vecka för mig. På onsdag ska jag dessutom till mitt gamla jobb. I dag blev det nämligen lite hastigt bestämt att Raven ska träffa veterinären då. Hon är inte akut dålig men hon är ju gammal och lite mer skröplig nu och jag funderar en del på hur vi ska tänka framöver. Diarrén är fortfarande under kontroll men hon kräks väldigt mycket och tappar långsamt vikt. Hon har bra aptit och verkar pigg, men hur mår hon egenligen invärtes? Ska vi prova med att ändra medicineringen eller är det snart dags för Raven att få vandra över regnbågsbron? Det är många tankar fram och tillbaka. Orsaken till besöket är att jag egentligen bara ville ha en telefonkontakt med Raven´s veterinär för att diskutera detta och höra vad hon tycker. Det var hon som då i stället ville träffa Raven för att se hur hon mår. Så vi får se på onsdag vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0