Raven

Min älskade Raven!
Du kom till mig i februari 2012. En misshandlad katt som trots det tyckte om alla människor som du träffade. Så otroligt snäll och tålmodig som har funnit dig i allt som du och jag har varit med om. Som accepterade alla förändringar som du själv och vi båda tillsammans var med om. Som lät oss göra alla undersökningar, blodprov, urinprov, och ultraljud som jag utsatte dig för. Som svalde alla mediciner som jag gav dig varje dag. Som dessutom tog hand om alla andra katter som vi har haft hos oss.
Min fina Raven!
Jag är så glad att jag har fått lära känna dig. Att jag har fått ta hand om dig och i gengäld har fått din tillit och din kärlek. Jag är så tacksam att just jag har fått vara din människa i drygt elva människoår.
Min fina älskade Raven!
Nu slipper du din dåliga mage. Nu slipper du att kräkas varje dag. Nu slipper du att svälja alla mediciner. Nu slipper du att må dåligt. Nu slipper du att ha ont. Nu är du en ängla-katt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0