Tomhet och träningsvärk

I morgon är det en vecka sedan Raven gick över regnbågsbron. Veckan som har gått sedan dess har varit ganska lugn för min del. Jag började att jobba igen efter semestern, min första jobbdag var ju i måndags när Raven fick följa med mig till jobbet. De första dagarna kände jag mig ganska tom och avslagen, vilket inte är så konstigt.
I onsdags var min lediga dag och då åkte jag "hem" för att gratulera min mormor på hennes 97-årsdag. I torsdags körde jag ett pass P.E Performance efter jobbet. Det var ny release och det kändes ordentligt i rumpan i fredags. Även i går när jag körde BodyCombat hade jag ont i rumpan, så jag hade lite svårt att få till bra kickar.
Helgen har varit väldigt lugn förutom träningspasset i går. Jag har lagt pussel, scannat foton, läst ut en bok, gosat med kissarna och tittat på sport på tv-n. I går spelade våra svenska tjejer bronsmatch i fotbolls-VM och de vann bronset. Grattis! I går började även friidrotts-VM så det blir mer sport på tv-n för mig en vecka till.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0