Ut med 2023, in med 2024

I år kunde jag i alla fall vara med på nyårspasset, jag klarade mig från att bli sjuk.  :)
Passet var som vanligt två timmar långt, det var fyra instruktörer och en blandning av olika träningsformer. Upplägget i år var; Sprint, CrossChallenge, BodyCombat, Booty Move, Grit Cardio och en avslutningslåt med Sh´Bam. Det var som vanligt svettigt, jobbigt och roligt, och nu är jag skönt trött i kroppen.  :o)
Strax ska jag åka iväg till min vän Eleonor och hennes familj ute på landet för att äta nyårsmiddag. Det blir en lugn kväll, planen är att jag ska vara hemma igen till tolvslaget.
 
Det är inte så många timmar kvar av 2023. Ett år som inte kan räknas till de bästa. Kriget i Ukraina pågår fortfarande med full styrka, ett nytt krig mellan Israel och Hamas i Gaza startade i oktober, en ny variant av Covid-19 är i farten, och klimatkriser, svältkatastrofer och en massa annat elände har en nästan permanent plats på nyheterna.
Med tanke på hur det ser ut i världen i dag är det svårt att ha någon förhoppning om att 2024 blir ett bättre år...  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0