Första dagarna

De två första semesterdagarna är redan gjorda. I helgen körde jag två BodyCombat-pass, var på Cloettaboden i Gamla Linköping, läste ut en bok och påbörjade ett nytt pussel. Men helgen är ju helg och ingen semester.
Första semesterdagen var i går och eftersom vädret var väldigt växlande så passade jag på att gå på stan. Det gör jag väldigt sällan och fick lust att göra det nu när jag var ledig. Jag shoppade loss ordentligt; jag köpte en klänning på rea för 40:-.  ;o)
I dag blev det en tur till Gränna tillsammans med mor, kusin och kusinbarn. Vi hälsade på syster och systerdotter där vi fick både lunch och fika. Vi gjorde också som alla andra turister; gick runt bland de gamla husen och besökte både polkagristillverkning och andra små butiker.
Planer för i morgon? Vädret säger nog att det blir en lugn dag hemma med bokläsning och pusselläggande. Jag är också lite sugen på att sortera och organisera lite bland mina scrapsaker, så det finns en stor chans att jag gör det i morgon.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0