Träning och grill

Jag började lördagen som vanligt med ett BodyCombat-pass. Efter dusch och ombyte åkte jag "hem" för att först få hjälp av min vän Mikael med att kolla om det har tillkommit någon felkod på bilen. Det hade det inte, det är samma som den har haft ett tag nu och som jag måste kolla upp på verkstad.
Sedan åkte jag hem till min kusin för att säga Hej och prata en liten stund.
Efter det åkte jag till min vän Anna för att grilla och umgås. Vädret var som gjort för att grilla och sitta ute på altanen hela kvällen, vilket vi självklart gjorde.  :)
I dag låg jag tre timmar i solen och sedan avslutade jag helgen med ett BodyCombat-pass till. Skönt!
 
En arbetsvecka kvar innan semester. Det är en "lång" vecka och jag får bara sitta hemma och jobba på tisdag. På grund av att vi är så få på jobbet veckan som kommer så måste jag vara på plats alla andra dagar. Jag ser inte fram emot att behöva åka dit fyra dagar, men när veckan väl är gjord, då är det 31 dagar till nästa gång!  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0