The Boss

I går åkte jag söderut igen för att besöka Göteborg för andra gången på mindre än två veckor.
Det var jag, syrran och Maria. Framme vid vårt vanliga boende som vi brukar ha när vi åker dit fixade vi till oss lite medan vi laddade med lite drickbart, jordgubbar och chips. Sedan åkte vi ner på stan och åt mat på "John Scott´s" innan vi gick vidare till Ullevi för att se Bruce Springsteen.
Det var första gången för oss, vi har inte sett honom live förut. Men när han senast spelade i Sverige för några år sedan sade vi att vi ska se honom nästa gång han kommer, och nu är jag så glad att vi köpte biljetter.  :)
Det vi fick uppleva i går var en tre timmar lång fantastiskt bra konsert. Bruce Springsteen är nu 74 år (det kan man verkligen inte tro när man ser honom på scen) och tillsammans med E Street Band bjöd han på en otroligt bra kväll. Vädret, publiken, låtarna, stämningen... Allt var galet bra! Det är helt klart, och utan tvekan, en av de bästa konserter som jag har sett.  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0