SRF 2023

Det är lite drygt fyra timmar sedan jag kom hem från årets Sweden Rock Festival. Jag hämtade kissarna på Kulans Katthotell på vägen hem och vi har tagit det lugnt alla fem i kväll, trötta efter våra olika äventyr den senaste veckan.  :)
 
Jag har haft fyra bra festivaldagar. Det har varit kanonfint väder med klarblå himmel, strålande sol och drygt +20 grader. Trevligt sällskap med både gamla och nya bekanta. Och självklart mycket bra musik. Det som jag är mest nöjd med den här festivalen är att jag faktiskt såg alla band som jag hade tänkt att se, jag såg också ganska många av de band som jag hade tänkt att kanske se, och jag såg dessutom några band som jag inte hade tänkt att se.  :o)
 
 
I morgon har jag semester för att vila upp mig lite och sedan jobbar jag tre dagar innan det är dags för nästa rockiga äventyr.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0