Omkastade dagar och provsvar

Det har vräkt ner snö ute i några timmar. Det blir ju roligt att åka till jobbet i morgon. Not!  :/
 
Jo, jag ska faktiskt åka till jobbet i morgon trots att det är onsdag. Det blev lite ändrat den här veckan på grund av sjukdom på jobbet. Så i stället för min lediga dag i morgon så fick jag vara ledig i dag i stället. Det gör inte så mycket, för både den här veckan och nästa vecka är korta arbetsveckor för mig. Jag är ledig på fredag och måndag eftersom jag ska iväg på trevligheter i helgen.  :o)
 
I dag ringde läkaren enligt avtalat och meddelade mina provsvar. Blodproverna såg bra ut; det var inget som visade på några direkta avvikelser. Enligt dem mår jag bra, så där kan man inte få något svar på varför jag är trött. Men det fanns tydligen spår av blod i urinen så läkaren vill att jag ska lämna ett nytt urinprov. Jag ska ju också mäta mitt blodtryck några gånger och jag ska även få komma på remiss till neurofysiologiska kliniken för att utreda hur jag sover. Fortsättning följer...  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0