Mycket födelsedagsfirande

Jag har firat min födelsedag i fyra dagar. I torsdags åkte jag "hem" för att de äldre skulle kunna gratulera mig. Jag hade med mig varsin födelsedagskaka till alla som var med på fikat.  :)
I fredags kväll hade jag sju vänner på besök. Jag bjöd på lite bubbel, mat och dryck. Det blev mycket prat och många skratt.  :D
I går kväll hade jag fyra vänner på besök. Det skulle ha varit sex stycken men på grund av hälsoskäl fick jag två sena återbud tyvärr. Men det blev en bra kväll ändå. Upplägget var likadant som kvällen innan med att jag bjöd på lite bubbel, mat och dryck. Även då blev det mycket prat och många skratt.  :D
I dag var en vän + barn här på lite födelsedagsfika.
Nu är jag lite trött efter de här dagarna. Men jag är väldigt nöjd med mitt firande och jag är glad och tacksam över alla fina presenter som jag fick.  :o)
 
Självklart hade mitt firande ett tema som passar mig.  >^.^<
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0